Hejsan!

Hejsan kära läsare!

Har väl inga läsare kvar nu men skriver iaf ^^

Jag har nu kommit in på internat som heter säbyholmsgymnasium/skola...

Jag mår fint fint till och från!

Nu har jag bestämmt hur jag vill ha det när jag fyller 18 ska jag flytta hemmifrån skaffa en hund finns två raser jag kan tänka mig eller aa 3 till och med.
En akita eller schäfer eller en rottwailer/schäfer :P

Och jag ska göra fettsugning och sluta äta godis :P

Iaf... just nu så sitter jag på lektion i datasalen jag har 3 liters cola och piggelin asss goooooott ;)
Och ett ciggpaket oöppnat och ett öppnat med 4 stycken kvar men eh skitsamma bara för slutet av denna vecka ;)

Jag har nu tagit med en liten bebis hamster till skolan den står på mitt rum nu :D
Ass mysig liten sak ;D

iaf :) nu vet ni lite uppdaterar när jag känner för det ;)



PUSS OCH KRAM OCH NYP I STJÄRTEN ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0