oj

Hejsan!

nu vare ett tag sen jag skrev.

till er som ändå bara skriver taskiga kommentarer. lägg av.
om ni varken gillar mig eller min blogg, så dra varför ska ni trycka ner mig för?

ALLTSÅ PALLA!!!
Skaffa er ett bättre liv!

iaf i helgen har det väl inte hänt så mkt var med Krille och Gunnar och martin ett tag sen sov jag över hos krill.

okey fredagen såg ut så här:

jag var först med mamma till jobbet i flempan sedan åkte jag till södertälje efter frukosten åkte med niklas till moraberg till ekenbergska så där träffade jag roman.
sedan eftersom jag tappade min rämsa gick jag och roman till sjukhuset satt på ett par gungor över vägen vid sjukhuset (inte vid skolorna) och tog en varsin cigg sedan så drog vi till busshållplatsen jag fick åka med bussen sa att jag tappat mitt busskort och var tvungen att åka hem. så åkte till hovsjö var hos ck ett tag sen drog roman hem och fixade sig för att åka och jobba i stockholm.
och jag stannade kvar hos ck och vi kollade ett tag på en film. Tokyo drift (the fast and the furious)...
Sedan drog jag till centralen träffade på mattias och ngn tjej och hennes kille? ^^
iaf sen drog jag till Krille och träffade Gunnar och Krille.
Vi drog ner till centralen och väntade in äckel Martin och när han kom stack vi hem till honom och drack.
Och eftersom jag HATAR öl så pantade martin och köpte 1 cider och 4 öl :O
Men han gick tillbaka och bytte ölen till 4 cider ist :D
Så jag drack 5 cider och 1 halv öl? kanske lite mer sen fick Krille resten.
Sedan stack jag och krille och duschade i martins dusch ;D hahaha xD
Sen vid typ 12 över tio stack jag Gunnar och Krille till bussen men vi hade missat bussen och väntade i en halvtimma på nästa. KALLT som fan vare..
så vi gick till busshållplatsen närmare där bussen skulle komma fär man också kan sitta ^^
Gunnar fixade fake biljett :D
så kom med bussen ;D
sedan stack vi till centralen och då fick Gunnar ryck och ville hem så han stack hem och jag och krille var på centrelen i ca 30 min max sedan stack vi hem till honom och åt sedan la vi oss i sängen och kramades och somnade ^^
och vi bästemde oss för att sova nakna ^^
Mysigt iaf :D

Lördagen fortsatte så här :
Vi vaknade och typ låg och kramades sedan så typ messade sandra mig och sa att hennes ex marcus ville jag skulle komma och diska hos honom så skulle jag få ett cigg paket gratis ^^
jag ville samtidigt inte så krille sa det att hade han varit jag hade han lätt gjort det och då funderade jag lite till och gick med på det och eftersom jag fortfarande inte hade ngt att åka på så kom marcus och hämtade mig på centralen ^^
fick mtt ciggpaket sen diskade jag och sedan så messade mamma och sa att hasse handlade mat och sånt själv och att hon och joel min lillebror var hos min storebror kimmy hemma hos honom. hasse ringde till mig först på fel mobil så klickade upptaget och messade att han får ringa till andra numret vilket han gjorde och jag fick veta att hasse köpte mina grejer jag alltid brukar vilja ha "gold" multivitamin dryck 2 liters och sedan 2 burkar 800g ravioli ^^

Haha ^^

fett nice :D

Hasse (låtsas pappa) är bäst ibland alltså ;D

iaf ^^

och natten lördag till söndag:

JOCKE JOCKE ringde mig vilket han alltid gör när han är full!! :D
haha ;)
men han påstår att han även ringer när han är nykter...
hmm... det tror jag också på ;) *NOT*
HOST HOST

söndagen ser ut så här :

Först sov jag till 2- 3 på eftermiddagen sedan så låg jag i sängen kollade på tokyo drift (igen).
sedan gick jag upp åt kotlett och friterad pommes med Bearnaisesås(?) fett gott det var alltså ^^ MUUUUMS!! ;D
iaf sedan har jag typ bara smsat msnat och kollat film och spelat wii ^^
sedan runt åtta hade hasse fixat spagetthi och köttbullar åt lite sånt med ketchup och sedan så har jag bara kollat film.

nu är det måndag:
Klockan är 05:56 och jag har inte sovit ngt än :S :O
iaf ligger i sängen väntar på att mamma ska åka till sjukhuset och hasse ska åka till jobbet.
jag har huset själv nästan men är barnvakt åt lillbrorshan :(
men men...

sen verkade det som att Krille kanske kanske kanske kommer hit och sover hos mig idag men det är ganska liten chans att han faktiskt gör det :(

aja jag hoppas iaf att han gör det ^^

saknar honom faktiskt "/

kommer en bild nu resten kommer senare ifrån i fredags... ;)

knjh

Krille och jag... men jag ser failad ut på den bilden men men...

Jag bjuder på ren ^^<33

pussis<3


pusshehejs<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0