Mardrömmar!

Mardrömmar är inge kul..!



Min mamma åkte in till sjukhuset idag hon lär vara där till onsdag om operationen gick/går som det ska...
En hälso-operation för er som indrar vad för operation.

iaf...

Jag råkade somna i soffan i vardagsrummet där på nedre våningen...

och jag drömde en konstig mardrömm "/

Drömde att mamma dog och att hasse jag och joel fick klara oss utan henne, och att det fanns ett konstigt monster/djur under soffan på nedrevåningen som var som en skugga typ osynlig men ändå synlig.
Den hade stora vassa långa klor.
vassa långa smala huggtänder och liten kropp..
men rätt stort huvud för att vara så liten i kroppen...
typ :S

och jag drömde att krille och sandra kom förbi och att dom var tillsammans :S :O "/

WIERD Mardrömm :S

fan vaknade upp precis när krille och sandra kom och knacckade på dörren och jag öppnade såg dom hålla hand och sandra säger att dom har en nyhet att berätta för mig. och berättar att dom två är tillsammans :S

skumt ;S

aja iaf var det en mardrömm att se mamma död i en mardrömm :(


Sen tyckte jag att det var konstigt att inte kimmy min storebror var med ;S typ att han ringde ifrån jobbet eller ngt åtminstonde...

han jobbar ju ändå som ordningsvakt och väktare såå aa ;S

Wierd wierd!

men spela roll var ju bara en drömm tack och lov ^^


pussis <33

pusshejs<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0