HHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR MIN DATA!!!!!!!!!!!!!

jaaaaaaaaaaaa, jaaaaaaaaaaaaaaaag slänger snart min data i väggen eller i golvet eller ut på marken genom fönstret!!!!!

allt jag skriver försvinner :(

aja ytterligare tredje gången jag skriver det!

jag firade min valborg i linahage sen i brunnsäng. :D

med CK,ANTONIO, KRILLE MITT EX, SANDRA,MARCUS SANDRAS EX, MARTIN ÄCKEL, ORREBOLL,ERGIN. sen tittade det förbi två killar med pearly sandra var så full att hon missade att ta in pearly så pearly var utanför. xD hahahah lyckat sandra....



sååå.


iaf ni får en bild på min mage och bhn och stringen :D


jhvc



hihi :$ fett  och tjock. men eh jag bjuder (A) :D


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahah! nee, jag var ju inte ett dugg full (A) ;P hihi <3

2010-05-03 @ 18:25:14
URL: http://sdandersson.blogg.se/
Postat av: mr x

gud fetto gå göm dig :)oj inget kan täcka ett fetto som dig....inte ens kläder verkar det som :)

2010-05-04 @ 14:49:53
Postat av: Marcus

nejmen fyfan det där var något av det värsta jag har sett. Snälla, du bör fanimig ta en joggingtur...eller 2...eller3...eller4...eller nja; nu när jag tänker efter går det inte :)

2010-05-04 @ 14:52:35
Postat av: Ergin

Seriöst har ni inget bättre för er än att hålla på att trakassera, jävligt onödigt! Jenny, lyssna inte på dom!

2010-05-05 @ 21:37:35
Postat av: Marcus

HAHAHA Virgin ska du kalla dej hennes vän? Måste nog vara lika ful .. och fet.. det är inte trakasserier det är SANNING!!

2010-05-05 @ 22:35:56
Postat av: jenny

alltså för dedt första marcus är du feg. du har inte lämnat msn eller ngt hur vet jag vem du är? för det andra jag lovar att jag är gud så mkt snyggare än dig. och ergin jag skiter i vad dom säger.

dom är bara ett par snorungar som håller på och tar och trycker ner andra för att dom mår dåligt själva och för att dom är fula själva!



och mr x alltså palla var anonym känner jag dig ens? alltså palla hålla på som ni gör fan!

Postat av: Marcus

HAHA, sluta skriva så mkt du märker själv att det inte gör dina fingrar smalare :) ta min msn [email protected] så kan du få några bantningstips :) Du vet vi killar gillar smala heta tjejer, ingen jälva kossmage som går runt me mjukisbrallor och med en tunnare klack än sitt hår. för fan ja jag går på din skola honey ;)

2010-05-06 @ 16:22:37
Postat av: Trucker

Asså grabbar vad är felet på er. ni måste ju vara så skadat avundsjuka för ni har aldrig fått se en tjej i trosor å bh. Jag förstår att ni blir irriterade när de är första gången. kan inte vara så lätt. men kämpa på så ska ni se att ni får leka med dem stora grabbarna sen:)

2010-05-08 @ 23:28:18
Postat av: sandra

Haha. Skrattretande att läsa dom här kommentarerna. Drygt att lägga ner sin tid på att trycka ner nån som inte gjort en nått?

2010-05-12 @ 01:08:05
URL: http://sdandersson.blogg.se/
Postat av: Jävligt jyste

Till den där Marcus och mr x: visst är det fritt att tycka saker och tycka olika. Vissa killar gillar benrangel men de allra flesta gillar lite mer att hålla i. Grejen är väl den att mogna killar vet att hålla vissa saker för sig själv! Vissa saker behöver man inte kommentera. Men det är sånt som är självklart för intellegenta mogna människor (inte såna som er). Och förresten: vem faan är intresserad av vad NI tycker? Var det nån som ville ha era kommentarer? Nä just det! Löjligt osäkra och barnsliga är ni -ju mer skit ni skriver ju mer säger det om vilka låga typer ni är. Töntigt. Lägg ner. Ingen vill veta vad ni tycker....

2010-05-16 @ 05:01:15
Postat av: s

Alltså så här ligger de till.......



Finns det inget mulligull att smeka och klämma på så... kan man ju lika gärna ta hand om sig själv, vem vill smeka ett staket?? med massa tunna spjälor....?

Mera myys och mulligull ;)

2011-09-13 @ 13:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0