hejsan

hej!

jag vet inte egentligen vad jag ska skriva mer än att jag hade jättekul igår kväll, och att det var soligt under dagen och jättevarmt ute :D

igår kväll red jag för första gången på länge. och man ska sitta rak i ryggen, det gjorde jag skoja inte xD iaf
Fick bara beröm hela tiden igår. hon tyckte det gick kanon och det syns att jag ridit förr. vart skit glad över all beröm. hon sa också att det kommer gå jättebra för mig i den gruppen :D och det bästa är att det tydligen inte skulle vara nybörjar grupp utan den gruppen efter nybörjarna xD hahah

iaf jag fick rida Hottentott men ville rida jankes. men Hottentott var skön att rida i galoppen.
och det tycker jag är bra iaf :D
får se hur det går nästa tisdag för mig... :P

och jag ska försöka få lägga in ett youtubeklipp här om jag lyckas xD


pussis<3

Jag gillar videon och jag gillar låten...
tycker ni ska höra den!

Det är dagens låt iaf ;D





 pusshejs<333

Kommentarer
Postat av: jess<3

Hur kan man nöja sig med att bara vara bra på att rida, gud ingen bryr sig om sånt lilla blekfetto? ofta du står ut me dig själv när du ser ut som du gör, önskar inte du att du vore jessica alba istället för att vara bra på att rida? :)

2010-05-05 @ 22:38:36
Postat av: Anonym

du knäckte nog hästens rygg,naw första gången ja tkr synd om en häst :)

2010-05-05 @ 22:39:53
Postat av: Jävligt jyste

Va ere för jävla idioter som skriver så taskiga grejer?!!? Fattar inte: har ni inget liv? Om ni inte gillar Jenny eller de hon skriver så fine, men då måste ni ju inte va på hennes blogg heller eller hur? Måste väl finnas annat ni kan göra för å må bra än att trycka ner andra, trackassera och mobba? Eller ere de som får er å må bra? Isåfall ere ju jävligt synd om er. Patetiskt! Fast de ordet får ni väl slå upp i nå lexikon för de vet ni väl inte va re betyder! Töntar. Lägg ner o ge fan i Jennys blogg.

2010-05-16 @ 04:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0