det här e livet!!!

Ensam hemma hos farsan i hallunda. kunna röka inne kunna få nya vänner här och där spela hög disco musik på en bas och bra högtalare till datan ^^ (sånt som går på 107,5 på radion ) David guetta tex...
inte äta typ ngt åhhh det är sol ute nästan sommar ^^

iaf om drygt en timme måste jag dra härifrån till macdonalds där låtsas pappa hasse hämtar upp mig ;D

hihi ^^


LIVET ÄR SKÖNT OCH RULLAR PÅ IBLAND ^^

älskar att "bo" så här jag tvekar inte på att flytta till en lägenhet :D

Ngn som har lust att komma och göra mig sällskap? ^^



pussis...

gucy



puss ÄLSKAR ER !!! ^^ <3333

Kommentarer
Postat av: rgiin

Uppdatera! Gillar din blogg jue :D

2010-06-01 @ 09:29:32
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0