BANTNING PÅ G!!!!!!!

JAA,

hej....

bråkade nyss med morsan...

och jag  ska börja banta...

ta bantnings tabletter, får dom imorgon.

typ sluta äta. fortsätta med ridningen och ut och gå lite då och då. behöver inte vara långa sträckor... xD

och så. ska även prata med fitt soc kärringen om hon nu kollat upp om jag kunde få gratis gym kort. bad henne göra det för hundra år sen känns det som...

jag ska bli smått dryg. kaxig, smal och så...

få se hur det blir...

iaf imorgon det första jag ska göra imorgon är :

1. Fixa cigg

2. Vara i solen och röka ^^

3. Hämta mina bantnings tabletter.

4. träffa kompisar.

5. åka till pappa.

Kommentarer
Postat av: kent

tycker du e soet, het, sexig och vacker

2010-05-19 @ 04:32:04
Postat av: kent

ta inte banting

2010-05-19 @ 04:33:16
Postat av: sandra

man blir inte smal av att inte äta. ;)

2010-05-19 @ 12:57:49
URL: http://sdandersson.blogg.se/
Postat av: jenny

ne me jag går ner i vit då ;) har gjort så förut ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0