samma jävla skit killar!!!!

Hej!

Måste skriva av mig!!!

ta inte jätte illa upp nu killar.

eller kanske lite...


Liksom åldern spelar ingen roll, inte hur man ser ut heller eller vart ifrån man kommer!

Men Mognaden den spelar faktiskt roll och personligheten spciellt...

liksom det är ju iofs till och från beroende på tjejer, men jag blir varken kåt eller impad eller ens attraherad eller intresserad av killar som tror sig coola för att dom kollar porr nästan varje dag och för att dom runkar och är kåta 24/7 och får många tjejer, och vågar eller kan visa upp när dom runkar i cam,
vad är man för en person?

Jo man är då en person som inte tror på sig själv.

eller en person utan självförtroende och respekt mot sig själv.

man är varken en "BRA" eller en "DÅLIG" person för det.

Men det är så omoget, och vidrigt, egentligen om man tänker efter liksom.

MSN som dom flesta killarna gör sånt här på.

Har ni tänkt på att MSN INTE skapades som ngn J**VLA sex sajt?

Den skapades som en sajt för att träffa nya och gamla vänner att prata med och cam:en kom till genom att ist för att se massa bilder man inte visste var äkta eller ens va på den personen man pratar med på msn, så kunde man "träffa" dom samtidigt inte! Det är svårt för mig att förklara hur jag menar men hoppas att ni förstår :D

Men liksom hur kan man egentligen veta vem som sitter där man kan ha cam men inte vilja visa sig som jag, jag visar mig inte i cam utan kläder eller utan smink eller så ^^ hahaha

aja orkar inte skriva mer just nu!


PUSSIS<3


ksdhfbg



PUSSHEJS<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0