Lite efter!!! :P



erjbh

KING!! ifrån när jag var i sparreholm.
det är min bebis king på bilden!
Han har blivit riktigt stor fin och charmig kille :D<3 jons knä i bakgrunden ;)!

erknjghrtkgn

Bolognese, min efterlängtade pizza härom dagen :D ;)!

weknghf

När jag badade i citronvatten :D mina ben ser feta ut som fan ;O :(!
Men vart ett avslappnat rykande citron bad iaf :P ;)!

skjdbng

Lillebror Joel kan vara en riktig tjejtjusare och en riktig charmör,
riktigt go och glad och livlig och snäll söt kille på 7 år. hihi ;)

rjg

Min KYCKLING SALLAd med lök och majs sallad tomat gurka och sen vitlöksdressing,
och charlottenlök och baguette på sidan om ;)
RIKTIGT RIKTIGT GOTT, Jag gjorde allt utom kycklingen ;) !


lsfjg

Likadant som innan :P ;)!


lwjgie

Mitt nya halsband, tre hjärtan som sitter ihop ;)!

lmn

Mina Nya ArmBand ;) :P!


PUSSIS<3



HADE BÄST HÖRRNI ;)!


PUSSHEJS!<3

Kommentarer
Postat av: Fredrik @ AX Studio

Pizzan ser as god ut, blev fan sugen :/

salladen såg med asigt god :D



2010-04-26 @ 03:46:26
URL: http://www.studio.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0