COMMENTS

j

why  do nobody comments on my blogg?


varför kommenterar ingen min blogg för?

jag kan gå in på andras bloggar och kolla hur mycket kommentarer dom har.

sandra sa vid början av min bloggning att ju mer du skriver ju mer kommer kommentera. men vad fan. jag skriver och skriver och skriver men ingen då menar jag INGEN kommenterar.!!! :(

aja funderar på ta bort bloggen, och ingen skriver typ på msn heller så kanske ska ta bort den med och alla andra sidor. är trött på att gå in på en sida men inte får någon respons ;O som inga kommentarer inga meddelanden inget sånt. ingen skriver är lika med ingen blogg eller andra sidor!!


tar bort mina sidor om INGEN skriver på msn bloggen bdb, kamrat eller facebook eller skype.

såååå...

bye!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik @ AX Studio

Noo, jag kan va social med dej (a)

ta inte bort nått, människor kan va störda det vet du

så SNÄLLA ta inte bort dina sidor elr msn :o

2010-04-29 @ 14:57:26
URL: http://www.studio.ax
Postat av: Gabbe

Vill man ha kommentarer så ska man skriva saker så folk kan kommentera^^:D



Men fortsätt skriv o ge inte upp vafan! :)

2010-04-29 @ 22:06:55
URL: http://dumpuckoo.blogg.se/
Postat av: sandra

Med att skriva ofta menade jag flera gånger om dan.

2010-04-30 @ 17:38:48
URL: http://sdandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din nya sida är jättesnygg. Du kanske skulle hålla på med design i alla fall? Tänk lite mer på hur du skriver meningar och läs noga igenom det du skrivit! Det är inte stavningen jag menar då, för stava kan du ju. Men det är liksom lätt att man inte alltid fattar vad du skriver/menar. Sen är ett tips att du inte bara skriver vad du gjort eller ska göra utan också funderar kring saker och rent ut frågar de som läser vad de tycker. Fråga i så fall om sånt du vet/tror många är intresserade av. Tex inte fråga "tycker du jonas är snygg" som kanske många inte känner. I stället fråga: tycker du en snygg kille är: A snäll B ser bra ut C har mycket pengar D har humor E sätter mig i första rummet F har vackra ögon och mysigt leende. Du får välja två alternativ.



I vilket fall, lägg inte ner den här sidan!!! Och lycka till!

2010-04-30 @ 18:01:37
Postat av: jenny

till fredrik: okey jo jag vet...



till gabbe/bella: jo gumman jag vet det.

och jag försöker ändå.



till sandra: jo sandra jag vet det är ju exakt det jag gör faktiskt :P du gö inte det xD hahahaha



och sist till :

vet inte vem du är skulle vilja veta vem du är faktiskt. du skriver och verkar som min mamma men vet inte vem du är "/



iaf jag försöker skriva så bra som möjlig så folk ska förstå men skriver ofta med förkortningar soom mkt och många fler eftersom jag är van vid det :D



men jaa. iaf :D

du ser i jämförelse med alla andra inlägg har jag fått flest på denna 4 st sen min. så fem st liksom ^^



inte illa iaf

2010-05-03 @ 02:03:35
URL: http://guppiees.blogg.se/
Postat av: jenny

till fredrik: okey jo jag vet...



till gabbe/bella: jo gumman jag vet det.

och jag försöker ändå.



till sandra: jo sandra jag vet det är ju exakt det jag gör faktiskt :P du gö inte det xD hahahaha



och sist till :

vet inte vem du är skulle vilja veta vem du är faktiskt. du skriver och verkar som min mamma men vet inte vem du är "/



iaf jag försöker skriva så bra som möjlig så folk ska förstå men skriver ofta med förkortningar soom mkt och många fler eftersom jag är van vid det :D



men jaa. iaf :D

du ser i jämförelse med alla andra inlägg har jag fått flest på denna 4 st sen min. så fem st liksom ^^



inte illa iaf

2010-05-03 @ 02:03:58
URL: http://guppiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0